February 21, 2014

Farewell Lunch (Volcano Shabu Shabu Cyberjaya)

Assalamualaikum wbt..

Selamat berhujung minggu yehh.Sudah lunch or dah brunch?Alhamdulilllah dgn rezeki yang diberi.

Ni nak habaq mai*ttbe tukar loghat..Sempena kepulangan daku ke Trg end of this month semalam keluar dgn BFF*ccggsp utk kali terakhir kekdahnye.So selepas discuss2,we decide to eat steamboat*yeahhh.feveret daku di Volcano Shabu2 kat cyberjaya..ape kenama tempat tu shaftburry?Idok reti nok ngeja.haha.

So,my rate for this place is 4.5/5.Why???Sedap weehh.Harga pon berpatutan.Aku amek set mix basic*RM16.90 dgn fresh orange*RM6.Kenyang sampai rsa nak merangkak balik.hahaha.Perut ketat ke mlm kekdahnye.Kwn2 laen amek set chicken and beef.Aku rasa beef set plg mahal RM22.90 dan chicken set RM18.90.Aku rasa individual set mcm ni mmg byk bg org mcm aku.Makan pulak kena slow2..Sambil borak2.Dan kalau nak jimat boleh minum tea*mcm green tea.Yg tu boleh refill byk2 kali.

So here goes the pictures of the day:


Bialah aku nmpk plg kembang disitu.
Hilang dah seri bekas pengantin dok sebelah bakal pengantin.kan...

That's all!!

Jangan lupa ajak mak pak korg.Bagitahu nama aku tapi tak dpt diskauan pon.lalalalala.

Wassalam.


No comments: