April 6, 2014

Makan DALAM..

Assalamualaikum wbt..

Kaurang sihat?

Hari ni..eh bukan.Mlm ni mood kelaut.Sebolehnya mahu menangis semahunya.Tp tak baek diikutkan sangat perasaan.Syaiton mudah nak dekat.Tapi dah nangis dah pon.hihi

Dr semalam lagi aku tahan dr menangis harini tak mampu dah nak tahan.Perkara sama yg menyentap jiwa.

Semalam bawak anak sedara jln2 dgn suami..Kakak A tegur.

"Asyik bawak anak org je.Dia tu xde anak lg"

Aku tahan lg.Xpelah.

Harini bwk sorg laen anak sedara pegi kedai.Tanpa suami.Memandu sendiri.Mak cik A berkata lg.

"Bwk anak org je.Anak makcik yg kenduri sama dgn kau dh beranak krg dr sebulan dh.Kau bila lg?"

Aku sememangnya xde jawapan pd soalan-soalan mahupon pertanyaan org2.Aku bukan Tuhan yg tahu ajal maut rezeki org.

Aku manusia biasa mcm org2 laen tak ada kuasa magis.Blink...mengandung.Blink..beranak..
Sungguh aku xde kuasa.

Aku manusia biasa yg Allah bg kudrat utk berusaha dan berdoa.Hasilnya Allah yg tentukan.

Pedih bila fikir kata- kata tak kesat tp makan DALAM org2..

Tak pernah aku terfikir utk berdoa..

"Ya Allah jgn bagi aku anak"
 Sumpah tak pernah.

Yang Benar,
 INSAN YANG TERLALU INGINKAN ANAK!


No comments: