January 18, 2018

Jalan-jalan 2015.Sweet memory 2015.

Assalamualaikum wbt...

2016 dah 21 berlalu.Banyak planning vacation tp satu pon tak dapat confirmation lagi.Since aku pon sekarang tengah tunggu nak viva so selagi aku tak viva, tak buat correction and tak submit hard cover thesis,makanya NO vacation.

Suppose,reward vacation sempena abis masters is Medan. Tp,since AA banyak kali reschedule flight kami decide to refund the tix.Syukur dapat full refunds!

2015 taun paling banyak aku berjalan even 2015 taun critical aku as masters student bt research. Itu tak termasuk balik kampung setiap 2 bln sekalior sebulan sekali and jalan-jalan Kota Bharu,Rantau Panjang etc.

Kuantan-April

Kuantan nih 1st trip 2015.Masa ni aku mula-mula thesis writing.Masa tu kepala semak betul.Stress,so pujuk-pujuk husband jalan dekat-dekat je.Mula2 ingat nak pegi cameron highland tp rasa jauh sbb jalan dia berliku kan..Last2 decide ke Kuantan sbb terliur sgt org dok share Ana Ikan Bakar Petai Tanjung Lumpur.Walaupon agak last minit,sempat lagi book hotel via Booking.com.Trip ni mmg trip makan-makan..Nak ke Tanjung Lumpur tp tak jumpa pulak kedai yg dicari.Last2 benti kat satu kedai ni,sbb nampak org ramai.Alhamdulillah dpt makan sata.otak2 paling sedap.Then melepaskan craving pd Subway.Otw balik ke dungun singgah makan2 sata dan otak2 lagi kat Kuala Kemaman.Sata kt Kuantan lg sdap btw.hehe


Hotel Arena Batik where we stayed for one night


Went to Cherating also


Sata at Warung Aziz Sata


Krabi-June

Dan cerita krabi di sini dan sini.

Kuala Lumpur-August

Bukit Tinggi-Karak-August

Kuala Lipis-September

Kedah-Penang-December

No comments: